۱۳۸۷/۱۰/۰۸

وای حسرتا ...
وای حسرتا که چیزی که بیش تر از همه باعث آزار می شود ،کشته شدن اکثر متقاضیان جبهه به دست خود دولت صورت گرفت.
باور نمی کنید؟
خیلی خب.
پس داستان زیر را که یکی از دوستان برایم تعریف کرده است ،بخوانید تا حرف مرا باور کنید.
-مردم ما به خصوص جوانان ما با تصور این که خمینی ناجی ایرانی هاست و پیام آور حق ، و بی خبر از آن که این جنگ ساخته خود خمینی است در جبهه ها حضور پیدا میکردند و در راه مبارزه از وطن جان می باختند.
و اما همه به دست عراقی ها کشته نشدند ، بلکه به دست دشمنان اصلی خود یعنی دولت خمینی و عمالش کشته شدند.
و این گونه ادامه دادند که :
پس از18روز حضور در جبهه ، تعدادی از درجه داران به اقامتگاه ما آمدند و از جمعیت 18نفره ای که در آنجا حضور داشتند خواستند که اسلحه های خود را تحویل داده و به خط بایستند. من که در همین حین احساس می کردم دستشویی دارم به پشت یکی از تپه ها رفتم ، ولی کسی متوجه من نشد.
پس از چند دقیقه صدای رگبار گلوله تنم را لرزاند .
با احتیاط از پشت تپه نگاه کرده و با کمال تعجب دیدم که درجه داران تمامی گروه را کشتند و یکی از آن ها که درجه اش از همه بیشتر بود به دیگری گفت : اعلام کنید که می خواهیم شهید ببریم !!!
تا زمانی که آن جا حضور داشتند در پشت تپه پنهان بودم و بعد از رفتن آن ها و پس از 18روز خدمت از جبهه فرار کرده و مانع رفتن مردم به جبهه میشدم اما کسی حرف مرا باور نکرد.
هنوز که هنوز است از ترس اینکه روزی هم به سراغ من می آیند خواب خوش ندارم و چقدر تاسف بار است که عزیزان زیادی را در این جنگ ساختگی از دست دادیم.

خب باورتون شد؟ حالا یک خاطره دیگه از استاد زبان خوبم آقای....(به دلایل امنیتی نمیشه بگم)
استاد من جانباز هستند و پای چپ خود را در جبهه از دست داده اند.
من هرگز متوجه یک پا بودن ایشون نمیشدم و فقط میدیدم که خیلی آهسته و ناقص راه میروند.روزی که از ایشون پرسیدم : پاهاتون درد میکنه؟ در حالی که چشماشون پر از اشک شده بود گفتند نه چیزی نیست،فقط این که من پایم را برای مبارزه با دشمن اصلی ایران از دست دادم .
گفتم عراقی ها؟
گفتند:نه . خمینی و دولتمردهاش!!
ایشون هرگز جریانشون را برای من تعریف نکردن ولی همیشه متذکر میشدند که گول این دولت را نخورید . گوش هاتون را با مضخرفات این دولت پر نکنید و به حرف های آن ها امیدوار نباشید.
همین ها بودن که با گول زدن مردم وارد ایران شدند در حالی که اصالتاً ایرانی نبودند و با ایجاد جنگ ساختگی مردم را به جنگ مشغول کردن تا به راحتی پایه های دولت و محبوبیت خود را در بین مردم قوی تر کنند و خیلی راحت تر ایران را تحت سلطه خود درآورند.

هرگز فکر نکنید همه کسانی که در جبهه حضور داشتند عاشقان و فداییان رهبر بودند بلکه آن ها فقط برای دفاع از مرز و بوم خود با دشمن به مقابله پرداختند.

بارها گفتم و باز هم میگم که این دولت برای رسیدن به خواسته هاش و از بین برد دشمن های داخلی خود به هر اقدامی دست میزنه.
من به شخصه دو باری را به یاد دارم که برای مقابله با تظاهرات کنندگان بر علیه دولت در تلوزیون اعلام میکردند
که می خواهند 500تن شهید گمنام را از خیابان ها عبور دهند.
مردم هم باور میکردند. من هم باور کردم ولی یکی از آشنایان ما که به قولی خیلی خرش میره و حسابی کله گنده است به پدرم گفته بودند که داخل این تابوت ها هیچ چی نیست و فقط برای پراکنده کردن جنبش ها این کار را انجام دادیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

هیچ نظری موجود نیست: