۱۳۸۷/۰۹/۰۴

یکی از بزرگترین مشکلات ایران :
سلام به همگی.
امروز میخوام راجع به بزرگترین مشکل ایران بنویسم .مشکلی که نه زن و مرد سرش میشه و نه پیر و جوون.
بله اعتیاد.
مخصوصا امروزه که همه جور مواد مخدری پیدا میشه.
شیشه،مورچه،جیغ،تریاک،کراک،هروئین و کلی چیزهای دیگه.
استفاده از مواد مخدر در کشور ایران بالاترین درصد را در دنیا تشکیل میده . و اینا همش حرفه که میگن تو افغانستان بیشتر از هرجای دیگه تریاک مصرف میشه.
پدر خود من چند تا کارگر افغانی دارن.همین چند وقت پیش از یکیشون پرسیدم شما که بزرگترین تولیدکننده مواد مخدر هستین،خودتون هم استفاده میکنین؟ وبعد با نیشخند گفت:اگه استفاده میکردیم این همه زور را واسه کار کردن از کجا می آوردیم؟ و ادامه داد که ما فقط تولید کننده ایم ولی اون قدرها هم خر نیستیم که نفهمیم این مواد واسمون ضرر داره و تو افغانستان رسم داریم که اگه پسر یک خونواده معتاد شد و پدر خونواده فهمید فورا میکشنش و بعد گفت:تو افغانستان از هر 2 یا 3000 نفر یه نفر معتاد میشه.
اما حالا بیایم سر ایران خودمون .
فکر میکنین از هر چندهزارتا یه معتاد داریم ؟در ایران از بین هر 100 نفر حداقل 2 نفر معتادند.باور نمیکنین؟یه نگاهی به دور و برتون بندازید،متوجه حرف من میشین.
و جالب هم اینه که خود دولت ایران وارد کننده مواد مخدر به داخل ایرانه.
قبلا گفتم و باز هم میگم : دولت ایران واسه خر نگه داشتن مردم ایران و رسیدن به اهداف خودش دست به هر اقدامی میزنه ویکی از این اقدامات عملی کردن مردم ایران ،مخصوصا جوونهاست.
متاسفانه مردم ساده ما که البته در بعضی ها نمیشه اسمش را گذاشت از روی سادگی و باید گفت از روی خریت فکر میکنن این دولت عزیز ما اونقدر برای این جامعه زحمت میکشه که حد و حساب نداره،ولی از این بی خبرن که وقتی یه معتاد را میندازن توی زندان خودشون داخل زندان دو برابر بهش مواد میرسونن تا بیشتر تو این منجلاب گیرش بندازن .
یکی از پسرهای فامیل ما میگفت:من واسه خدمت سربازی رفته بودم کرمان یه روز به ما گفتن که میخوان واسه دستگیری چند قاچاقچی اقدام کنن و میخوان از ما به عنوان نیرو استفاده کنند.خلاصه ماموریت با موفقیت انجام شد و حدود 400 کیلوگرم مواد مخدر را ضبط کردن که اصلا هم توی اخبار اعلام نشد و اما در داخل این بار مواد مخدر یک گونی سفید رنگ بود که با نخ کلفت نارنجی رنگی درش را دوخته بودن و در قسمت پایین این گونی یک امضا شده بود ویک شماره هم به چشم میخورد و همینطور این نخ نارنجی رنگ به طور خاصی گره خورده بود و ما بعد از انجام ماموریت این موادها را به انباری که بهمون نشون دادن بردیم و دقیقا 3 ماه بعد که برای ماموریت دیگری از ما به عنوان نیرو استفاده کردن 200 کیلو مواد مخدر پیدا کردیم و این وسط یه چیزی حواس منو بدجوری جلب کرد و اون این بود که بین اون همه مواد یه گونیه سفید رنگ که با نخ نارنجی رنگی دوخته شده بود و گره خاصی هم داشت و دقیقا در قسمت پایینش یه امضاو یه شماره بود، به چشم میخورد!!
همین دیشب یکی از همسایه های ما که پسر معتادی داره به 110 زنگ زده بود و خواسته بود که بیان ببرنش و اون ها هم اومدن و با کلی کتک بردنش ولی .... امروز صبح تو کوچه دیدمش!!! پدرش به پدرم گفتن که دیشب تو زندان بهش تزریق کردن!!!!!
وای وای وای و وای از دست این مملکت بی صاحب.
نه تنها جلوی دیگران را نمیگیرن هیچی ،خودشون وارد میکنن و خودشون هم استفاده میکنن.
تا حالا شده به لبها و دندون های خامنه ای نگاه کنین؟نگاه نکردین؟جون من یه دفعه نگاه کنین همه چیز دستگیرتون میشه.
ولی یه چیزی بگم ها .
خودمون کردیم که لعنت بر خودمون باد.آخه یکی نیست به این مرد ساده لوح ما بگه آخه آدم های با فرهنگ، چطور تونستین کسی را به عنوان رهبر خودتون انتخاب کنین که حتی بلد نبود درست فارسی را ادا کنه؟نه ترا خدا برین به یکی از فیلم های سخنرانی این خمینی شیطان نگاه کنین میفهمین من چی میگم.تازه آدم اصلا این قیافه را که میبینه ترس همه وجودش را میگیره.
خدا بیامرزه محمد رضا شاه را که آدم فقط دلش میخواد بشینه تموم سخنرانی هاش را ببینه ، از بس که قشنگ حرف میزدن.البته این را هم بگم اون زمان ها کسی زیاد شاه را نمیدید.
اصلا سالی 5یا 6 بار توی تلوزیون نشونشون میدادن اون هم به مناسبت های خاص ولی حالا این آخوندها و این رهبر و دست نشونده هاش ..... جاشون(رخت خوابشون) را پهن کردن تو صدا و سیما!!!
فکر میکنم واسه امروز دیگه بسه . چون دیروز پیام انتشار ندادم امروز تلافیش را در آوردم .
نظر یادتون نره.
طنزهای سیاسی:

- یه نفر بعد از ده سال کنکور قبول شد.روز ثبت نام تصادف کرد. پاهاش شکست.مجبور شد نره برای ثبت نام .بعدا که رفت ثبت نامش نکردند.عصبانی شد و خواست دانشگاه را آتیش بزنه که بارون گرفت.هر کاری کرد کبریتش روشن نشد. به یکی گفت:فندک داری؟که انداختنش تو سوراخی(زندان).بعداً فهمید بقیه هم سلولی هاش هم به خاطر کبریت و فندک افتادن توی سوراخی.کلی خندید!!!

- یه نفر دستور داد :مواد مخدر و توزیع کنندگان مواد را سریع جمع و دستگیر کنید.همه به تکاپو افتادند. بعداً خود همون یه نفر هم بین دستگیر شدگان بود!!!

هیچ نظری موجود نیست: