۱۳۸۷/۰۹/۰۲

با سلام .

آتش سوزی در دانشگاه علم و صنعت تهران:

همین یک ساعت پیش در برنامه زن امروز در شبکه صدای آمریکا متوجه شدم امروز در خوابگاه دختران دانشگاه علم و صنعت تهران آتش سوزی رخ داده و مسئولین گفتند که فقط به چند نفر مظنون هستن ولی دخترخانمی که این خبر را به صورت ایمیل به این برنامه فرستاده بود نوشته بود که این هم یکی از اقدامات دولت برای سرکوب فعالان سیاسیه و من هم فکر میکنم درست میگه چون این دولت برای سرکوب مخالفانش دست به هر اقدامی میزنه چه برسه به ایجاد آتش سوزی که حداقل اقدامشونه.


داشتم با خودم فکر می کردم حکومت ایران چه اصراری به ساخت سلاح اتمی داشت و داره ؟ به نظر من نباید اجازه ساخت چنین سلاحی را به ایران میدادند.دولت ایران به مردم کشور خودش رحم نمیکنه اونوقت بیاد با در دست داشتن سلاح اتمی به بقیه کشورهای دنیا رحم کنه؟

من که کم کم دارم مطمئن میشم ایران میخوادیه جنگ بزرگ راه بندازه و هیچ شکی هم درش نیست.آخه این ایرانیهای نا آگاه همین طور راه افتادن تو خیابونها و مدام میگن مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس. یه روز هم کاسه صبر این کشورها لبریز میشه و خر بیار و باقالی بار کن.

راستی دیشب داشتم به برنامه رادیو فرهنگ گوش میکردم که یکدفعه مجری شروع کرد به چرت و پرت گفتن که :

بسیجی عاشقی است که دلش برای وطنش میطپدو عاشق امامشه.بسیجی انسانی است پاک و با ایمان . با قدرت و عاشق وطن و هموطنش وتا پای جان برای وطنش تلاش میکنه و فرمانبردار پیام امامشه.

کم مونده بود زنگ بزنم به برنامشون و بگم آره شما راست میگین بسیجی انسانیست پیرو حرف امامش ولی فراموش کرده که خدا به اون هم مثل انسانهای دیگه قدرت تفکر و انتخاب داده و اون اونقدر خودش را در برابر این امام خونخوار حقیر میبینه که کاملا کر شده و اونقدر عاشق هموطنشه که در مکان های تظاهرات دانشجویی شرکت میکنه و تا اونجا که میتونه به دخترهای هموطنش بی حرمتی میکنه که یادش میره خدایی هم شاهد و ناظر بر این اعمالش هست و اونقدر انسانی پاکه که فراموش میکنه دین اسلامش انسان ها را از تهمت زدن به دیگران منع کرده و با این حال به دستور امام شیطانش میره تو خیابون ها و به دخترها و پسر های مردم تهمت بی دینی و بی خدایی میزنه.واقعا معذرت میخوام که از این حرف های رادیو فرهنگ به عنوان چرت و پرت یاد کردم ولی می خوام بدونم کجای این بسیجی ها آدمن،آیا چیزی هم جز اهانت به دیگران و قتل آدم های بی گناه بلدن که اینا اینقدر ازشون تعریف میکنن؟

اگه یه روز این دولت را میدادن دست من و میگفتن هر دستوری بدی اجرا میشه اول از همه دستور میدادم هر چی بسیجیه تیربارون کنن.

قبل از به پایان رسوندن پیامم چند تا طنز سیاسی براتون میذارم.امیدوارم خوشتون بیاد.


طنزهای سیاسی

یه نفر بی سواد بود شد رئیس دانشگاه،یه نفر دیگه باسواد بود شد بابای مدرسه!


به یه نفر گفتند:بهترین خاطره ات چیه؟

گفت:وقتی که تونستم توی خواب ببینم که رفته ام خارج.

شب،وقتی خواب بود ،از کشورش انداختنش بیرون!


یه نفر هنرمند مرد.هیچکدوم از رسانه ها خبرش را ندادن.موقع تدفینش هم کسی نیومد.فرداش یه نفر مفت خور مرد. ترافیک شد و مجبور شدند یک روز را تعطیل کنند!


یه نفر توی مجالس عزاداری نوحه میخوند و توی عروسی ها حرکات موزون اصیل و سنتی می کرد،بعدش بالاترین رای نصیبش شد!


هموطن آزادی خواه:

الهی که آسمون دل دریاییت

مثل شب های کویر پر ستاره باشه




هیچ نظری موجود نیست: