۱۳۸۷/۱۰/۱۵

احضار ۴ دانشجوی دانشگاه نوشیروانی بابل به کمیته انضباطی
دانشجوی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به نام های علی تقی پور (دبیر سابق انجمن اسلامی)، معین اسلامی جم، محسن برزگر (دبیر فرهنگی انجمن اسلامی) و حمید جهان تیغ به اتهام برگزاری و سخنرانی در تجمعی که در روز ۱۸ آذر به مناسبت بزرگداشت روز دانشجو و نقد دولت و وزارت علوم در این دانشگاه برگزار شده بود به کمیته انضباطی احضار شدند.
این دانشجویان و سایر اعضای انجمن اسلامی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل از مدت ۱ هفته قبل از برگزاری تجمع مورد تهدید مسئولین دانشگاه علی الخصوص معاونت فرهنگی دانشجویی این دانشگاه قرار گرفته بودند و یک روز قبل از تجمع نیز با خانواده های بسیاری از آنان تماس گرفته شد و مسئولین دانشگاه خانواده های این دانشجویان را تهدید به اخراج فرزندانشان کردند!!
جالب اینجاست که مسئولین دانشگاه جرئت احضار این دانشجویان به کمیته انضباطی را در روزهای بعد از تجمع نداشتند و صبر کردند تا ایام امتحانات فرا برسد و دانشگاه تعطیل شود.
پیش از این دکتر امینی راد معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل بارها اعلام کرده بود که اگر روزی دانشجویی به کمیته انظباطی برود استعفا خواهد داد و جالب این جاست که نامه احضار این دانشجویان به کمیته انضباطی را وی امضا کرده است!
برگرفته از وبلاگ :

هیچ نظری موجود نیست: