۱۳۸۷/۱۱/۰۵

تشکر

درود بر همه هموطنان عزیز

خیلی از دوستان پیام فرستاده بودن که حالم خوبه یانه؟کجام نکنه خبری ازم نیست و چرا پست جدید نمیذارم؟

خیلی ممنون از لطفتون.

من حالم خوبه.

در مورد پست ها هم بگم که من در وبلاگ دوست عزیزم کوروش ایرانی (ماهستیم) پست میذارم.

اگر مایل بودید می تونید پست های من را در وبلاگ ماهستیم بخونید. البته پسته های کوروش و بقیه را هم بخونیین (لطفاً).

بعضی ها دلیل تغییر نام وبلاگ از ره روان ره کیانوش به رهروان راه اکبر.م را پرسیده بودن.

راستش من برای زنده نگه داشتن یاد و نام دوست مبارزمون اکبر محمدی که در زندان اوین کشته شد و البته به در خواست یک دوست مبارز دیگر نام وبلاگ را تغییر دادم.

قصد دارم از این به بعد به وسیله پست هایی که میذارم ، مبارزان سیاسی را بیشتر معرفی کنم. چه کسانی که حال در بین ما حضور دارند و چه کسانی که از بین ما رفته اند.

البته این تنها کاری است که میتونم برای حفظ نام این بزرگاران انجام دهم.

منتظر پست های بعدی من باشید.

ین هم آدرس وبلاگ کوروش ایرانی:

http://www.mahastim.mihanblog.com/

۱ نظر:

ناشناس گفت...

sara jan doroud bar shoma....gh araz az mozahemat...yek pishnahad baraye shoma dashtam...agar momkan hast ...dar blogfa sayt baz konid...dalil in khasteham faghat be khater in ast ke rahat tar mishavad nazar gozasht...dar zemn be hich onvav ghasd dekhalat nadaram....faghat dek pishnahad ast.....movafagh bashi.